fbpx

Remarketing

Google Ads oferuje wiele możliwości reklamowania się. Jedną z nich (z całą pewnością jedną z bardziej skutecznych) jest remarketing. Dlaczego? Ponieważ pozwala nam pracować nad potencjalnym klientem, który już wcześniej odwiedził naszą stronę.

Jak to działa?

  1. Potencjalny klient wchodzi na naszą stronę internetową lub korzysta z aplikacji.
  2. Zostaje dodany do listy remarketingowej, zależnej od podstrony, produktu bądź aplikacji, z której skorzystał.
  3. Tworzymy osobne kampanie dla różnych list, dzięki czemu reklamy będą wyświetlane użytkownikom w zależności od tego, czym byli zainteresowani.

Remarketing możemy wykorzystać na wiele sposobów. Możemy spróbować nakłonić potencjalnego klienta, który z jakiegoś powodu na pewnym etapie zrezygnował z zakupu, możemy skierować do klientów, którzy dokonali już zakupu kampanię z najnowszymi promocjami, możemy… tak naprawdę jesteśmy ograniczeni tylko wyobraźnią, tyle możliwości posiada narzędzie remarketingu w Google Ads!

Case:

Biuro nieruchomości “Mieszkanko” z Warszawy po analizie ruchu na stronie internetowej dowiaduje się, że wielu klientów poszukuje mieszkań 2-pokojowych na warszawskiej Pradze. W większości nie decydują się oni jednak na skorzystanie z oferty. Właściciel biura chce do niech dotrzeć, więc decyduje się skorzystać z remarketingu Google Ads. Tworzy kampanię reklamową z najciekawszymi ofertami mieszkań dwupokojowych na Pradze i ustawia listę kierowania na osoby, które szukały tych ofert na jego stronie. Okazuje się, że sprzedaż mieszkań na Pradze wzrosła o 120%, ponieważ klienci, którzy na początku się nie zdecydowali na wybór oferty “Mieszkanka” po pewnym czasie widząc reklamę oferty jednak postanowili z niej skorzystać

Case:

Firma “SuperGierki” wydała nową grę na telefony komórkowe. Gra zyskała dużą popularność, jednak po jakimś czasie okazało się, że duża część użytkowników dochodziła do 6 poziomu w grze, po czym przestawała z niej korzystać. Właściciele postanowili użyć remarketingu w celu ponownego przyciągnięcia graczy. W tym celu stworzyli listę remarketingową składającą się z osób, które zaprzestały gry na 6 poziomie. Następnie utworzyli kampanię reklamową skierowaną na tę listę. W reklamie zawarli informację, że dostępne są nowe dodatki, dzięki którym można łatwiej przejść ten poziom. Po pewnym czasie okazało się, że około 70% graczy postanowiło wrócić do korzystania z aplikacji.

    FORMULARZ KONTAKTOWY

    Czy jesteś ciekaw naszej oferty?

    Jeśli tak skontaktuj się z nami!