SKUTECZNE KAMPANIE GOOGLE ADS

Szybkie pozycje w pierwszej 3-ce!

Public Relations

– kreowanie pozytywnego wizerunku –

Public relations to świadome i ciągłe działania, mające na celu budowanie i utrzymywanie wzajemnych stosunków pomiędzy firmą, a jej otoczeniem poprzez prowadzenie działań, wpływających na jej pozytywne postrzeganie. PR to działania wspierające marketing.

Jak to działa?

Do zadań w zakresie PR należą:

  1. Media relations –  utrzymywanie kontaktu z mediami, w którym pojawiają się informacje o osiągnięciach i dokonaniach firmy;
  2. Corporate identity – budowanie oraz utrwalania określonego wizerunku firmy wśród jej odbiorców oparte na: spójności, konsekwencji i dbałość o szczegóły.
  3. Lobbing – upowszechnianie idei ważnych dla firmy.
  4. Wsparcie w sytuacjach kryzysowych.

Jeśli potrzebujesz wsparcia, w którejś z wymienionych kwestii – odezwij się do nas!

Jesteś w doborowym towarzystwie

Zainteresowany?

Dowiedz się więcej o nas i skontaktuj się z nami!