Pozycjonowanie stron - jak to zrobić?

Pozycjonowanie stron – jak to zrobić?

Aby uzyskać duży ruch, musisz poinformować wyszukiwarki, że Twoja witryna jest wysokiej jakości i wartościowa dla użytkowników. A można to zrobić za pomocą SEO, czyli pozycjonowania stron. Im więcej osób widzi Twoją witrynę w wynikach wyszukiwania, tym większy jest jej ruch a to przekłada się na sprzedaż. Oznacza to, że opłaca się angażować w optymalizację pod kątem wyszukiwarek. Jeśli poznałeś zasady SEO zadbaj o promocję swojej witryny. Co uzyskasz? Osiągniesz przeniesienie potencjału jej treści na pierwsze strony wyszukiwania. Jeśli chcesz uzyskać solidne pozycjonowanie stron skontaktuj się z naszą firmą, ponieważ wykorzystujemy metody zapewniające wydajne pozycjonowanie.

Jak zrobić pozycjonowanie stron – SEO?

Zacznij robić optymalizację przed stworzeniem strony internetowej. Pamiętaj, aby stworzyć solidny fundament dla swojej witryny potrzebujesz:

  • Unikalne teksty (zapomnij o kopiuj-wklej)
  • Wewnętrzne linki między stronami
  • Domena
  • Adresy stron czytelne dla człowieka ( czytelny adres URL)
  • Kody odpowiedzi serwera.

Zadbaj o podstawy, czyli oryginalną treść

Powielona treść w Twojej witrynie lub też chaotyczna forma adresów URL znacznie utrudni osiągnięcie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania. Jeżeli chcesz uzyskać dla swojej firmy wysoką ocenę w wielu miastach, ale wykonałeś takie same strony dla wszystkich miast, Google może uznać, że powielasz treści. Może to negatywnie wpłynąć na Twoje rankingi. Często strony usług są podzielone na strony z listą usług wsparcia, co nie zawsze jest dobre.Pozycjonowanie stron - jak to zrobić?

Zoptymalizuj tytuły stron ( tag tytułu)

Tag tytułowy na Twojej stronie głównej jest jednym z najważniejszych elementów Twojej witryny pod względem podstaw SEO. Przy podejmowaniu decyzji o treści tytułu weź pod uwagę rzeczywiste dane biznesowe. Masz lokalną firmę? Pamiętaj, aby w tytule tagu podać nazwę swojego miasta. Umożliwi Ci to udział w rankingu lokalnych firm. Zbyt często widać firmy, które próbują uzyskać ogólnokrajowy rating, gdy 90% ich działalności znajduje się na rynku lokalnym.

Pozyskiwanie linków zwrotnych

Linki zwrotne to podstawa Google. Po stworzeniu witryny skup się na pozyskiwaniu linków zwrotnych. Najważniejsza jest tutaj nie ilość, ale jakość. Autorytet domeny jest mierzony w 100-punktowej skali. Możesz porównać własne wskaźniki z wynikami konkurencji. Popularność zasobu w porównaniu z konkurencją jest jednym z najlepszych wskaźników SEO. Od tego zależy Twoje miejsce w rankingu Google. Link zwrotny to aktywne hiperłącze, które przenosi użytkownika do oryginalnego zasobu Twojej witryny. Jeśli co miesiąc otrzymasz 3-4 wysokiej jakości linki zwrotne, zauważysz wzrost w rankingu SEO, zwłaszcza, jeśli wcześniej nie promowałeś aktywnie swojej witryny.

Wiadomości ze spamem? Skontroluj to!

Tworzenie linków ma duże znaczenie dla osiągnięcia korzyści z SEO. Nie wolno manipulować systemem ani umieszczać linków w katalogach spamu. W tym celu Google nałożą kary. Jak możesz tego uniknąć? Zaloguj się do Google Search Console, bezpłatnej usługi, która pozwala zobaczyć, jak Twoja witryna wygląda w wyszukiwarce Google.

W ten sposób otrzymasz plik Excela z listą wszystkich linków zwrotnych do Twojej witryny, które Google znajdzie. Jeśli plik zawiera spam, poproś specjalistę SEO o audyt linków zwrotnych, a w razie problemów utwórz i wyślij do Google plik z listą linków do odrzucenia. Odrzucone linki do pobierania plików zasygnalizują wyszukiwarce, że nie chcesz się nimi zajmować. Jeśli linki do Twojej witryny pochodzą z witryn o niskiej jakości i nie przesłałeś pliku z listą niechcianych linków do Google, może to być przyczyną braku Twojej widoczności w pierwszych wierszach wyników wyszukiwania.

Zlokalizuj SEO

Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak firmy trafiają do lokalnych wyników wyszukiwania Google? Możesz poprawić pozycję swojej firmy w rankingach, jeśli dodasz dane o niej w Google Moja Firma (zarządzanie wizytówkami przedsiębiorstw). Pamiętaj, aby aktualizować swoje dane w odpowiednim czasie.

  • Sprawdź poprawność informacji (nazwa firmy, adres, telefon).
  • Dodaj wysokiej, jakości i pouczające zdjęcia.
  • Przetwarzaj informacje zwrotne na temat pracy lub produktów Twojej firmy w odpowiednim czasie. Przygotuj strategię aktywnego działania.
  • Połącz funkcję komunikatora, aby komunikować się z klientami.
  • Wpisz podstawowe informacje o firmie, o specjalizacji prowadzonej działalności. Upewnij się, że informacje są w pełni zgodne z usługami i produktami Twojej firmy.

W sekcji statystyk możesz dowiedzieć się, ilu użytkowników znajduje informacje o Twojej firmie i/lub przechodzi do Twojej witryny lub strony z Twojej strony Google Moja Firma. Jeśli prowadzisz lokalną firmę, miej na to oko, aby stale poprawiać swoje wyniki.

Dodaj swoją firmę do swojej lokalnej wizytówki

Google potrzebuje potwierdzenia, że Twoja firma jest legalna i lokalna. Wymaga to wykazów lokalnych firm. Firma lokalna to internetowy profil firmy, który zawiera nazwę firmy, adres, numer telefonu i inne dodatkowe informacje. Istnieją tysiące witryn i katalogów, w których właściciele mogą bezpłatnie dodać swoją firmę.

Stale pracuj nad marketingiem.

Google szuka potwierdzenia, że masz działającą witrynę i legalny ruch. Oznacza to, że zawartość strony musi być bezbłędna. Załóż bloga i pisz w nim na gorące tematy. Aby zwiększyć ruch, aktywnie promuj blogi na Facebooku.Twoja strona główna i inne powinny zawierać przydatne dla czytelnika informacje. Dostosuj witrynę do urządzeń mobilnych. Nie zapominaj, że Twoja witryna jest głównym centrum marketingowym. Korzystając z usług naszej firmy osiągniesz skuteczne pozycjonowanie Twoich stron w Google. Nasi specjaliści SEO mają ogromną wiedzę i doświadczenie w tym temacie i korzystają z innowacyjnych technologii internetowych. Będziemy pracować nad pozycjonowaniem stron internetowej Twojej firmy w wyszukiwarkach. Znajdziesz się na pierwszym miejscu!