Social Media

co to jest marketing szeptany

Co to jest marketing szeptany?

Jak zapewnić swojej firmie ogromny sukces i popularność bez wydawania grosza na reklamę? Jak sprawić, by klienci opowiadali o firmie wszystkim swoim przyjaciołom, znajomym, a nawet przechodniom? I tylko dobrze! W rzeczywistości nie jest to trudne. Wystarczy uruchomić mechanizm marketingu szeptanego zwanego również pocztą pantoflową, która istniała zawsze, nawet w czasach, gdy nikt nie wiedział …

Co to jest marketing szeptany? Read More »

Jakie możliwości sprzedaży daje reklama na Facebooku?

Jakie możliwości odnajdywania klientów daje Facebook w 2017 roku? Jakiego klienta możesz odnaleźć na Facebook’u? Praktycznie każdego. Każdego klienta jakiego pragniesz. Mama 2-letniego dziecka? Jasne jest takich około 100-150 tys. w Polsce. Polski student płci męskiej studiujący we Francji na wymianie? Żaden problem – 1,5-2 tys. Singielki między 30, a 40 rokiem życia mówiące po …

Jakie możliwości sprzedaży daje reklama na Facebooku? Read More »

Ukryty potencjał potężnego medium – Instagram

Facebook kupił Instagram’a w 2012 roku, gdy ten liczył “raptem” 30 mln użytkowników. Wydał na to bagatela 1 000 000 000$. Patrząc na rosnące statystyki użytkowania w kolejnych latach można powiedzieć, że była to trafna decyzja biznesowa. Zanim wejdziemy głębiej w przeogromny potencjał Instagram’a zobaczmy jakie są fakty: Facebook kupił Instagram’a w 2012 roku, gdy …

Ukryty potencjał potężnego medium – Instagram Read More »

Polityka prywatności zbieranych danych na Facebooku

Na Facebooku tworzymy reklamę, której celem jest zbieranie zapytań ofertowych na temat naszych usług. Użytkownik może przesłać następujące dane: imię, nazwisko, nr telefonu, e-mail, adres strony WWW oraz zapytanie. Dane osobowe, które zostały zebrane przez kampanie na Facebooku są przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. …

Polityka prywatności zbieranych danych na Facebooku Read More »